Dinamo vs. Radnik - Dinamo & Purgeri - postovi - Blog.hr

nedjelja, 11.02.2007.

Dinamo vs. Radnik

Uoči posljednje pripremne utakmice, iako je ova tekma protiv Radnika iz V. Gorice bila prijateljska, Dinamo je minimalnom pobjedom od 1:0 pobjedio trećeligaša Radnika.
Utakmica je bila očajna, što se Dinamove igre tiče. Naravno, ipak to je prijateljska utakmica bila, ali ono što su pokazali je bilo dosta jadno. Modrić je već u početku utakmice fulao gotovo siguran pogodak, na udaljenosti od samo 5-6 metara od gola uspije poslati loptu preko gola... no dobro, to bi mogli opisati kao najavu za sljedeću seriju promašaja... jer nedugo nakon toga ponavlja se slična situacija, ali opet je završila isto – lopta leti preko gola.
Utakmica je na poluvremenu završila 0:0.

Jedini pogodak na utakmici postigao je Dudu u 55. minuti thumbup, pogodak je odlučio pobjednika subotnje prijateljske utakmice, a ujedno i prestanak Duduove male krize što se postizanja pogodaka tiče (ali samo u pripremnim utakmicama, tako da razloga za brigu nema).
Utakmica je bila takva kakva je, ono pomalo razočaravajuća i očajna... Ali dobro, ionako nije bila prevažna, tako da ono, valjda će Ivanković popravit ono kaj treba za sljedeću tekmu koja se igra već sljedeće subote protiv Rijeke, kao što svi već znate napokon se nastavlja priča zvana HNL.
Sad da se malo dotaknemo „prinova“ u Dinamu. Solidna igra svih, makar uz pokoju manju pogreškicu koja se može oprostiti, sve u svemu istina nisu igrali još prvenstvene utakmice (naravno mislim u Dinamu), pa ćemo vidjet kak tam funkcioniraju. Jer malo mi je bezveze sad nekaj govorit o tome, ipak nismo vidjeli ono bitnije. Iskreno se nadam da će Dinamo igrat bolje i sigurnije nego do sada, s malo manje kikseva i boljom obranom.

Još malo o tekmi, dakle, htjedoh reći da je stadion bio dosta pun, iskreno očekivala sam da će bit manje ljudi, al ono, bilo je dosta dobro vrijeme pa su ljudi očito odlučili to vrijeme provest na stadionu smijeh. Naravno, s tribina se opet čulo i vrijeđanje dotičnog gospona Mamića, kao i dozivanje našeg Josipa Kužea prikladnim pjesmicama.
Odmah kako je tekma počela, digli smo transparentnu poruku dugačku cirka 14 metara (kako sam samo ovo ljepo sročila rofl) s natpisom:
OFK I CAJKE, SRAME VAS SE I MAJKE!!!
Image Hosted by ImageShack.us thumbup
Tako smo pokazali da se nismo pomirili s činjenicom da se pobjede slave po narodnjačkim klubovima i sličnim mjestima, te smo im jasno poručili da smo bili protiv tekme s OFK Beogradom koja se nedavno odigrala na pripremama.

To vam je to ukratko, ne da mi se nekaj previše pisat o tome, ipak detaljnije postove čuvam za nadolazeće tekme. Još ne znam dal idem u Rijeku, ovi moji idu, al po svemu sudeći u kombijima nema mjesta, tak da sam vrlo vjerojatno opet izvisila. Al ja se nadam da će nać jedno mjesto za mene, pa makar se skrpala ekipi u gepek rolleyes... Evo ko što vidite udostojila se ja natipkat post, to nisam učinila jučer jer sam došla doma crknuta i smrznuta, prvo stari obećal da će doć po mene prije tekme, jer on je naravno u Goricu otišo oko pol 1, a ja još nisam niš jela pošto sam s mamom išla u Konzum, onda je stari uzel auto i ode on u Goricu i veli bum ja došo po tebe oko pol 3. Na kraju me nazove veli čuj neda se meni dolazit tam po tebe kao dođi sama, ja ono a baš super, na kraju sam sama došla, al me stari ipak pričekal na glavnom tam u Gorici, i tak.... I ono najgore, veli aj odbacit ću te doma kad popimo cugu pa ću se ja vratit sim, ja ono dobro i sad kao veli ma bum te samo do stanice odfural neda mi se doma ić... mislim si baš krasno ono. Al dobro dođem ja doma, vidim stara se spremila i ode van s nekom frendicom, onda sam i ja otišla malo do svoje frendice i tak ono, došla doma oko 12. Preumorna sam bila da bi pisala post, pa sam ga sad napiasla i tako... Niš ja vas pozdravljam do subote, kad će bit izvještaj iz Rijeke (naravno ak ću ić)... To je to...


Pozdravljam vas! Uživajte! wave

<< Arhiva >>